Sunday, January 28, 2007

كل سنه وانتى طيبه يا نيدو



يوم الجمعه 26/1/2006
كان ذلك اليوم من اجمل ايام حياتى كان عيد ميلاد نيدو
طبعا هتسألوا نيدو مين
نيدو دى من اعز واقرب الناس الى قلبى
نيدو اختى الصغيره وصديقتى العزيزه
لما بكون معاها بكون مبسوط جدا جدا بحس بالراحه بحس بالامان بحس ان انا على طبيعتى , احساس جميل انك تحس ان فى حد بجد بيعزك وبيهتم بمصلحتك وبيخاف عليك
نيدو اللى من غيرها بعد وفاة امى الله يرحمها كان زمانى لحد دلوقت اسير للاحزان , وقفت جنبى وساعدتنى هى واخواتى واصدقائى كلهم فى الكليه لحد ما قدرت اقف على رجلى تانى واكمل
نيدو اول من كلمنى بعد وفاة امى رحمها الله ذى ماتكون كانت حاسه
انا بجد عايز اقولها من كل قلبى كل سنه وانتى طيبه يا نيدوووووووووووووووووووووووو
وعقبال 256 سنه
وربنا يسعدك يا رب كمان وكمان ويفرحك فى ظل اهلك واحبابك وتعيشى ان شاء الله حياه هنيئه فى منتهى الفرح والسعاده , لان انتى طيبه اوى وقلبك ابيض جدا وعامله زى الملايكه
واتمنى تكونى انبسطى من المفاجاه الصغنونه اللى عاملتها ليكى انا واخواتك واصدقائك اللى بيحبوكى جدا جدا جدا
داليا وعلى وهبه وشيماء
ربنا يخليهملك يا رب , هما بجد بيحبوكى جدا جدا وبيخافوا عليكى جدا وبيتمنوا يفرحوكى
خالى بالك منهم واوعى تفرطى فيهم ابدا
خصوصا داليا صاحبة العقل الجبار والمفكر بتاعت محل كشك البورصه , ربنا يخليهالك يا رب ويخليكم لبعض
وعلى بيك صديق الطلبه
على ده بجد فارس فى زمن انتهى فيه الفرسان من زمان
ربنا يخليهولنا يا رب
كل سنه وانتى طيبه يا نيدوووووووو
وخالى بالك من دق دق الصغير انا كنت كاتبلك سعره على كارت الاهداء من تحت , طبعا دى حاجه بسيطه بس انا قولت اعرفك سعره برده , علشان لو حبيتى تديلى حقه فى عيد ميلادى علشان انا مش بحب الهدايا
روكى

16 comments:

hebaz said...

الصداقة أجمل شىء فى الدنيا
أن حد يحبك و يهتم بأمرك و يقف جنبك من غير ولا مصلحة و لا مقابل
ربنا يخليلك أصدقائك الى بجد و دايما تبقوا مع بعض :)
كل سنة و نيدو طيبة

rokaaa said...

hebaz
مرسى اوى على زيارتك لمدونتى
ومرسى بجد كتير على الكلام الجميل ده , وربنا يسعدك ويخليلك اصدقائك
روكى

الوردة السوداء said...

هههههههههه
اشمعنى يعنى256 سنة
كل سنة وانتى طيبة يانيدو ولله
وعقبال255 سنة

الا قولى صحيح ياروكا انت خلصت امتحنات ولا لسة
كنت عايزة يعنى اعملك رحلة زى بتاعتى

كرانيش said...

ربنا يخليلك نيدو وتبقى خال عيالها ان شاء الله
سلملى عليها

rokaaa said...

الورده السودا
انا خلضت اه الحمد لله بس انا شوفت والله يا ورده حاجات رعب فى الامتحانات اكتر من اللى انتى شوفتيها فى زيارتك
ان شاء الله البوست اللى جاى هيكون عن اخر يوم امتحانات
اما بقى موضوع 256 سنه ده علشان انا بحب الكمبيوتر جدا تقدرى تقولى مهندس كمبيوتر يعنى
و 256 سنه ده قدرة الرامه وسرعتها بالميجا بايت
يعنى دى كده رامه حلوه وسريعه زى ندى كده ههههههههه

rokaaa said...

كرانيش
مرسى اوى على زيارتك مدونتى دى اول مره وان شاء الله مش تكون اخر مره
وهسلملك عليها حاضر من عينيا

Anonymous said...

ازيك ياروكى؟ عامل ايه؟ انت مش عارفنى ولا ايه
انا نيدووووووووووووووووووو
ميرسى جدا على على كل حاجه انت عملتهاانت واصحابى واخواتى علشانى والمفاجاة كانت من احلى الحاجات اللى حصلتلى السنه دى بجد
بجد ربنا يخليييييييييييييكوا ليا
ودايما نكون مع بعض
(وانتو طيبين)

Anonymous said...

السلام عليكو
ايه ياولد الكلام الجامد ده
بجد كلك احساس ياروكه بس نفسي يكون بحدود طبعا"فاهمني
المهم يا صاحبي دي الصداقه او بمعنى اصح الاخوه اما عن نودي دي ياباشا الاخت اللي كانت منتظره او اللي الواحد كان بيتمنى انه يكون له اخت زيها
بجد كل سنه وانتي طيبه يا نودى ويارب نكون اسعدناكي وطبعا" على رأسنا العقل المدبر صاحبة كشك البورصه داليا
zazo علي

Anonymous said...

هاى يا عم الحبيب
ايه الكلام الجامد ده؟
كل دة عشان خاطر نيدو ربنا يخليهالك يارب
انت كاتب انها اختى الصغيرة وصديقتى العزيزة انت متاكد؟
ياريت تتاكد من الكلام اللى انت كاتبه وربنا يوفقكو وانا نفسى بجد اشوف نيدو من كتر الكلام الحلو اللى كاتبه عنها
كل سنه وانتى طيبه يا نيدو
(درش الجامد)

Unknown said...

كل سنة وانتى طيبة يا نيدووووو
بس مقلتلناش هى مواليد سنة كام
اصل عيد ميلادى قبلها بيوم وااااحد بس
25/1
وعملته فى المدونة عندى برده
http://2insana.blogspot.com/2007/01/blog-post_15.html

المهم كل سنة وهى طيبة ويااارب السنة الجاية تبقى احسن من كل السنين اللى قبلها

سلاام

rokaaa said...

نيدوووووووووو
ايه الشطاره دى كبرتى اهو وعرفتى تدخلى على النت لوحدك وكمان تعلقى لالالالالا انا مش مصدق ده كتير عليا اوى والله
ههههههههههه
كل 512 سنه


على بيك
ازيك يا حبيبى عامل ايه بقالنا كتير ما شوفناش بعض ما سلمناش على بعض ههههه
فينك يا ابنى من امبارح , ربنا يخليك يا حبيبى على الكلام الجميل ده
بس اعذرنى والله يا على غصب عنى ما ينفعش احساسى يبقى بحدود انت فاهم طبعا

درش الجامد
ازيك يا عم درش الجامد , مرسى اوى على زيارتك مدونتى , واه الحمد لله انا متاكد من كلامى
ويا ريت تعرفنى بنفسك

rokaaa said...

انسانه
مرسى كتييييير بجد لان انتى شرفتينى وزورتى مدونتى
نيدو يا ستى مواليد 87
وانتى؟
ابقى قوليلى بس ومالكيش دعوه انا هعملك عيد ميلاد جامد
انا قررت اصلا اسيب الهندسه واشتغل متعهد حفلات وافراح واعياد ميلاد
هههههههه
شكرا روكى

Anonymous said...

hi ya taro2a
ana heba (nada's friend) 3arfny tb3n
7lw awi el klam el ktbto 3n 3eed el milad
bgd kan yom 7lw awi w el a7la enha kanet m3 so7abha el by7booha w kman kfaya enha kanet mbsoota mn el surprize
bgd merci awi
5llo balko mnha b2a de 2o5toko brdo w ew3o 7d yz3lha aw yday2ha a7sn amwtko kolloko wa7ed wra el tany mashy...?
kol sana wenty tyyba ya do2do2tyyyyyyyyy w 3o2bal million sana we7na kollna kda so7ab w m3 b3d w ya rab el surprize de tkoon 3gbtk bs ahm 7aga enk t7'leeky fakraha ha.. w ew3y tnseeha mashy...?
23mly 7sabk b2a 3la el surprize el gaya mn now
w happy birthday w kfaya 3leky kda enty 7tzeety wlla eih...?
hooopy

rokaaa said...

هبه
ازيك يا بنتى عامله ايه اولا طبعا مرسى كتير على زيارتك مدونتى
ثانيا انا كنت فرحان والله بجد لان انتى كنتى معانا
وبعدين يا ريت تتكلمى على قدك تموتى مين بس دا انتى اصلا كنتى هتقعى منا فى الميه
روكى

Anonymous said...

كل سنه وانتى طيبه يا نيدو وعقبال 395847593857 سنه
ومش زى ما روكا البخيل ده قال

rokaaa said...

وينكى
ربنا يخليكى يا رب وقبال انتى كمان 256 سنه
يلا علشان مش تقولى عليا بخيل
هههههههههههه