Thursday, October 19, 2006

حكاية عاشق 3

بعد ما أتعرف يوسف على روان واتكلموا مع بعض شويه , روح يوسف على البيت , وهو ماشى طول الطريق عمال يقول انا ايه اللى انا عاملته ده , انا كنت واخد عهد على نفسى ان انا مش أكلم اى بنت خالص لغاية لما أخلص الجامعه وأخد شهادة الهندسه , لأن انا شفت اصحابى كتير اوى لما حبوا أتأثروا تأثر كبير اوى بالموضوع ده وأثر على حياتهم وعلى دراستهم اوى.
الصراحه انا مش عارف أعمل ايه , بس دى اول مره ليا أحب وأول مره احس فيها بالأحساس ده, دا أحساس جميل اوى , دى مش بشر دى ملاك بجد دى ملاك
وفضل يوسف طول الطريق يفكر ويكلم نفسه بالطريقه دى ويقول اعمل ايه اعمل ايه ؟
يا ترى أخود التجربه للنهايه ولا أقفل الباب ده خالص على نفسى وأرجع زى ما كنت قلبى حجر مش بيعرف يحب علشان اركز فى مستقبلى وكمان علشان خاطر حاسس ان انا بعمل حاجه حرام ؟

3 comments:

حنيــــــن said...

اتاخرت شويه فى متابعة الحدوته الجميله دى
دايما بتفاجئنى باللى ماكنتش متوقعاه منك
يمكن لانك هادى وكتوم
اسعدتنى حدوتة العاشق اللى بتنبض بمشاعر الحب الاول الدافئه
تحية العلم 4 مرات
وسهم كيوبيد اللى انغرس من اول خبطة كتف
جميل اوى ان لسه فيه حد عنده المشاعر البريئه النقيه دى
متشوقه اوى اسمع باقى الحدوته

شيمـــــاء said...

بص يا روكا
كله فى الاول بيقول دى ملاك
و كله مش بيقدر يتحك مفى نفسه

المهم وانت فى الحدوتة بتتصرف ازاى ؟؟

مـحـمـد مـفـيـد said...

مدونه رائعه وبدايه موفقه