Saturday, August 12, 2006

على ومصطفى القلب الحنين

بعد شويه جالى على ومصطفى , وهما بجد بالنسبه ليا زى أخواتى بالظبط .
مستحيل أقدر مهما قلت ومهما عملت أوفى جزء صغير أوى من اللى عملوه معايا
يعنى لولا ربنا سبحانه وتعالى ثم على ومصطفى انا بجد كنت سقطت السنه دى ,لكن ربنا سبحانه وتعالى كريم , بفضله وبفضلهم نجحت وكمان جبت مجموع عالى , ربنا يكرمكم يا رب ويخليكوا ليا .
مصطفى كان بيعطل نفسوا عشان يعد يعمل الشغل بتاعى , وكمان فى الأخر ساعات كنت بجيب اكتر منه فى المواد العملى , وهو بكل فرحه وأبتسامه يقولى مبروك يا طارق مبروك , أيه الحب ده أيه ده
على .......
على أعد اكتر من شهر كل يوم , كل يوم يجى من أمبابه الى شبرا ايام الأمتحانات عشان يذاكر معايا أو بمعنى أصح عشان يخلينى أذاكر , وكان يعد يهظر معايا ويعطل نفسه عشان خاطرى وعشان خاطر يخلينى أذاكر معاه , لدرجة ان هو مره قالى يا طارق انا مش هسيبك لا ننجح سوى لا نسقط سوى
انا كنت عايز أقوله ان انا بحبه أوى أوى أوى

( محمد ومصطفى وعلى )

هما الثلاثه بس من أصحابى اللى راحوا معايا المدافن بتاعتنا عشان ندفن أمى الله يرحمها .
عارفين يعنى أيه ؟ عارفين ده كان بالنسبه ليا أيه ؟
لا ما تعرفوش
كان عندنا أمتحان بكره وما كنش فى حد مننا فاضى خالص لأن الماده كانت كبيره جدا وماده نظرى مش عملى , لكن هما سابوا كل اللى وراهم وفضلوا أن هما يكونوا مع أخوهم أه بجد والله ( أخوهم ) ومش أقل من كده وقت محنته , عن الكليه وعن الدراسه وعن كل حاجه .
بحبكم , بحبكم , بحبكم بجد أوى والله


الحلقه القادمه مع ( محمد سمير ) المنقذ

No comments: