Saturday, August 12, 2006


أمى أهداء اليكى وحدك

أمى كانت انسانه فى غاية الطيبه والحب والحنان
زى ما يكون ربنا سبحانه وتعالى أنعم عليها بهذه الصفات , كانت شخصيه جذابه جدا , وكان كل من يراها يحبها .

أنا أبنها الصغير , مش عارف أوصفلكم أد أيه كانت هى بتحبنى , والله كانت بتحبنى اكتر من نفسها , وكانت بضحى بنفسها علشانى كتير جدا , على حساب نفسها وعلى حساب راحتها وعلى حساب سعادتها

وكانت مستعده تعمل أى شئ من أجل أولادها
وبالفعل أستطاعت أمى أن تجعل من أختى الكبيره ........صحافيه بأحدى الصحف الشهيره , وأخى محاسبا بأحدى الشركات الكبيره فى مجال التجاره
وأنا أن شاء الله مهندسا ناجحا فى المستقبل القريب

كانت أمى رحمها الله تتمنى ان ترانى مهندسا مشهورا وبأذن الله سوف أحقق لها هذه الأمنيه , فكل ماأنا فيه بفضلها
فضلها وحدها , لا أنا ولا أى أنسان أخر , هى من علمتنى كل شئ فى الدنيا , كل ما أعلمه وما أملكه ملك لها وحدها.................
ولقد ماتت أمى
حقا ....أشتقت أليكى أمى
كل ما أنا فيه من نجاح فى الحياه العلميه أو العمليه أهداء اليكى امى أليكى وحدك

أهداء الى كيان عبقرى التكوين , أنفصلت عنه فتكونت أنا , وأنفصل عنى , فبكيت , أشتقت أليكى أمى

No comments: